bavarija
Bavarijos Alpės

Bavarija užbūrė dar jos neaplankius. Pradėjus gilintis ir planuoti, supranti, kad tai vieta, pilna stebuklų. Pradžioje Bavarijoje planavome tik poros dienų sustojimą, važiuojant link Italijos, bet beplanuojant, apsistojimo laikas išsitempė iki 5 nakvynių, vis kažkaip bandant į tas dienas sutalpinti kuo daugiau įspūdžių.

Tačiau Bavarija ypatinga tuo, kad ten negali skubėti ir lėkti. Ten norisi gėrėtis iš lėto, norisi pasėdėti nuostabaus grožio vietose, sugert į save tą nenusakomą jaukių mažų miestukų ramybę. Be to, kadangi keliavome rugpjūčio mėnesį, kai kur  tekdavo palaukti ilgose eilėse prie bilietų, dėl to objekto lankymas išsitęsdavo ir netilpdavo į mūsų planus.

Besidėliojant kelionės planus, labai pravertė ši knyga, kurioje pilna praktiškų patarimų:

Bavarija

Kadangi keliaujame su vaiku, lankytinus objektus rinkomės atsižvelgdami į tai, kas gali būti įdomu šešiamečiui. Svarbu, kad žygiai į kalnus nebūtų per ilgi, kad būtų kažkas įspūdingo ir būtinai kad būtų kur nusimaudyti!

Apsistojome kempinge netoli nuostabaus Berchtesgaden miestuko. Pabandyti miegoti palapinėje tikriausiai yra visų vaikų svajonė!

Berchtesgadenas

Pirmą kartą bandėme gyventi kempinge, norėjome patyrinėti privalumus ir trūkumus. Didžiausias privalumas – atrakcija vaikams ir galimybė gyventi pačioje lankytinų objektų apsuptyje už gerą kainą.

Ramsau miestelis

Visi mūsų lankyti objektai buvo šalia, Berchtesgadeno regione. Per 4 dienas paplaukiojom laiveliu Konigssee ežeru, nusimaudėm lediniame Obersee bei pasimėgavom vokišku Hellu prie Hirtensee ežero, aplankėm Erelio lizdą, praėjom ilgą žygį Almbachklamm tarpekliu, pasigrožėjom ramiu bavarišku Ramsau miesteliu bei pasakišku Berchtesgadenu, nesėkmingai pavažinėjome Rosfeldo panoraminiu keliu, pasimaudėme natūraliose Aschauerweiher maudyklose, paragavom bavariško maisto, ir netgi lietui lyjant nuvykome iki Zalcburgo Austrijoje, kuris vos už 15 km.

Tarpeklis Bavarijoje

Apie viską smulkiau – sekančiuose įrašuose.

Kaip ir buvo galima tikėtis, vaikui didžiausią įspūdį paliko maudynės šaltuose kalnų ežeruose ir  vaikščiojimas kalno viršūnėje erelio lizde, stengiantis paliesti debesis 🙂

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )